Van alles en nog wat

Echt bezig ben ik niet met de hobby en toch wel. Het is alleen dat ik niet gericht bezig ben. Aan het begin van deze maand had ik een demo/workshop in Dronten, komend weekeinde geef ik een workshop wagon vervuilen in Mechelen (B). Deze maand stond in het teken van voorbereidingen, artikelen vertalen en wat voorbereidingen voor La Fabrique.

Om met dat laatste te beginnen, La Fabrique wil ik wat opwaarderen. Diverse details waren nog niet gemaakt, en ander details wil ik nog toevoegen. Zo wil ik nog een eenvoudige reling maken op de uitbouw van het hoekhuis en het zou leuk zijn als daar ook een was zou kunnen hangen.

Maar ook qua groenvoorziening kan het wat vrolijker. Bij de loods wil ik aan de achterzijde wat meer planten plaatsen. Maar ook aan de voorzijde mogen de planten wat gedetailleerder uitgevoerd worden. Van wat restmateriaal draai ik dus nu wat struikjes in elkaar. Ze zijn al zwart gespoten, de kleur en het groensel moeten nog gedaan worden.

En komend weekeinde heb ik een kleine beurs in Mechelen. Daar geef ik een workshop vervuilen voor beginners. Eigenlijk hetzelfde wat ik afgelopen januari in Rijswijk gedaan heb, samen met Tjalling. Maar dan moet je de techniek zelf weer gerepeteerd hebben om het anderen aan te kunnen leren.

En in de tussentijd vertaal ik enkele artikelen in het Engels, Frans en Duits (met behulp van vertaalprogramma’s) om te laten publiceren in andere landen. En ik schrijf nieuwe artikelen, die ik dan doorstuur naar het Modelspoormagazine. Die zullen tzt wel verschijnen in diverse modelspoorbladen.

Druk bezig met de hobby, maar wat minder op één doel gericht. En dat is op zich ook wel eens lekker 🙂

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag